„Saldi Vasario 16-oji“
Minėdama Lietuvos valstybės atkūrimo dieną progimnazijos bendruomenė organizavo konkursą „Saldi Vasario 16-oji“. Kiekvienas savo namų virtuvėje galėjo eksperimentuoti ir pagaminti tai, ką būtų galima skanauti ir kuo grožėtis. Stebino darbų gausa ir pateiktų konkursui gaminių įvairovė. Komisija (mokytoja Ž. Matukaitienė, V. Micevičienė, A. Jociutė ir mokinių tarybos nariai) grožėjosi darbais ir prisipažino, kad išrinkti prizininkus buvo sunku. Konkursui pateikti 29 1–4 klasių mokinių, 38 – 5–8 klasių mokinių ir 7 mokytojų darbai. I vietos laimėtojai – Benas Lazdauskas (8a), Evita Abokaitytė (3b), Edita Lopetaitienė, II – Domas Knašys (8a), Adas Izokas (3b), Vaida Micevičienė, III – Saulė Griškutė (7c), Astijus Mockus (1b), Elena Bakšienė. Jiems bus įteiktos progimnazijos direktoriaus dovanos. Speciali mokinių tarybos nominacija už išskirtiniausią ir labiausiai sužadinantį apetitą saldumyną atiteko Dovydui Petraičiui (2a). Prizas – receptų knyga. Visiems konkurso dalyviams bus įteiktos Padėkos.
Meilė Tėvynei Lietuvai!
Vasario 16-oji – nacionalinė Lietuvos šventė, skirta 1918-aisiais metais signatarų pasirašytam Lietuvos nepriklausomybės aktui paminėti. Ta proga progimnazijos moksleiviai dalyvavo integruotoje tikybos, dailės ir technologijų pamokoje. Pradinukai piešė piešinius, o vyresnieji sudėjo žodžius, taip išreikšdami savo meilę Lietuvai. Pasigrožėkite darbais! https://gopro.com/v/gvBqEnqmq9gvB
Technologijų darbų paroda
5–8 klasių mokiniai per nuotolines technologijų pamokas mokėsi ir sukūrė įvairių rankdarbių, kuriais kviečiame pasigrožėti virtualioje nuotraukų parodoje.
Vaizduotės lavinimo užsiėmimas su aktoriumi G. Rimeika
Kokia mėgstamiausia spalva? Kaip tapote aktoriumi? Koks gyvenimo tikslas? Tokius klausimus 8a klasės moksleiviai uždavė Lietuvos nacionalinio dramos teatro ir kino aktoriui, daugelio vaidmenų teatre atlikėjui, režisūrinių darbų autoriui Gediminui Rimeikai per Vaizduotės lavinimo užsiėmimą. Aktorius diskutavo su moksleiviais, kas yra vaizduotė ir intuicija, atlikinėjo įvairias smagias užduotis: kaip norėtum, kad tave įsivaizduotų kiti, koks iš tikrųjų esi. Mokiniai pasakojo istorijas atsakydami į klausimus kas? kada? kodėl? kaip? Pasitelkę vaizduotę kūrė pasakojimą iš minčių, kurios šauna į galvą. Vaizduotės lavinimo užsiėmimas mokiniams labai patiko – naujas veidas ir įdomus žmogus už ekrano, kaip gaivus oro gūsis.