Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. (8 447) 71 830

Faks. (8 447) 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

*** *** ***
2021 rugsėjo 23, ketvirtadienis 15:42:20

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


Dabar svetainėje 8 svečiai (-ių) ir narių nėra

 Nacionalinis egzaminu centras

 Jurbarko švietimo centras

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija 

Užkandžių fiesta

Narių vertinimas:  / 1
BlogiausiasGeriausias 

Užkandžių prie teksto     Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 4a klasės mokiniai kartu su mokytoja Janina Unguraitiene ir visuomenės sveikatos priežiūros specialiste Edita Teiberyte organizavo sveikų užkandžių fiestą. Mokiniai sugalvojo originaliai pasipuošti stalus sveikus užkandžius suskirstydami į Lietuvos vėliavos spalvas, pasitikrino turimas žinias dalyvaudami Sveikatiados sukurtame „protmūšyje“ ir pamankštino galveles mindami mįsles.
     Mokiniai dalyvauja Lietuvos projekto Sveikatiada rengiamame konkurse „Užkandžių fiesta“. Už savo mokyklos draugus kviečiame balsuoti paspaudus šią nuorodą: https://www.facebook.com/Sveikatiada/photos/a.443871005664378/4258753930842714/

       Saikingas užkandžiavimas – vienas iš sveikos mitybos principų. Užkandžiai gali būti ir sveiki, ir skanūs, ir labai naudingi mūsų, ypač vaikų, sveikatai. Pasirinkę sveiką, aukštą maistinę vertę turintį užkandį mes galime išvengti persivalgymo, taip pat tinkamas užkandis gali praskaidrinti nuotaiką, suteikti energijos, motyvacijos, gerėja susikaupimas darbui ar mokslams.
       Tokie užkandžiai, kaip vaisiai, daržovės, riešutai, pieno produktai, gali padėti užtikrinti visavertį mitybos racioną ir gauti pakankamą kiekį skaidulų, vitaminų, baltymų, mineralinių medžiagų.
Rekomenduojama:

  • Užkandžiauti praėjus 2 valandoms po pagrindinių valgymų;
  • Pirmoje dienos pusėje rinktis vaisius ir riešutus, antroje – neriebius pieno produktus ir daržoves;
  • Nepamiršti, kad užkandžiai skirti užkąsti, o ne prisivalgyti, todėl užkandis neturėtų viršyti 300 g per parą (obuolys, bananas ir nedidelė saujelė riešutų);
  • Nepamiršti išgerti pakankamą kiekį vandens.

     Rekomenduojami aukštą maistinę vertę turintys užkandžiai: vaisiai, daržovės, uogos, riešutai, džiovinti vaisiai, juodas šokoladas, sėklos, javainiai, viso grūdo duonos gaminiai, pieno produktai, šviežios sultys.
Nepamiršk – esi tai, ką valgai!

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Edita Teiberytė

1

2

3

4

Padėka