Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 balandžio 20, šeštadienis 02:25:31

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Netradiciniai mokymosi metodai. Tikslas – kuriu ir puoselėju

Narių vertinimas:  / 13
BlogiausiasGeriausias 

Netradiciniai mokymosi metodai šiuo metu taikomi beveik 100 Lietuvos mokyklų, kurios dalyvauja programoje „Kūrybinės partnerystės“.Projektą „Kūrybinės partnerystės“ inicijavo Švietimo ir mokslo ministerija, iš dalies remia Europos socialinis fondas, projektą įgyvendina Ugdymo plėtotės centras.

Įvairias mokslo disciplinas – biologiją, matematiką, lietuvių kalbą, ekonomiką – jungiantys projektai nepaiso įprastinės pamokos normų ir plečia jos ribas. Projektą mūsų mokykloje vykdo įvairių sričių kūrėjai ir profesionalai – žurnalistas Domas Burkauskas, architektė – inžinierė Žiedūnė Girinienė, dailininkas tapytojas Simonas Šerkšnas ir menotyrininkė Rugilė Žadeikytė.

Pasak Mildos Laužikaitės, trečius metus vykstančios programos Kūrybinės partnerystėsvadovės, projektai išjudina nusistovėjusius mokymosi procesus ir siūlo kūrybiškai išnaudoti tiek pamokos laiką, tiek klasės ir mokyklos erdves.

Mokiniai, mokytojai ir kūrėjai drąsiai eksperimentuoja, kuria, dalinasi patirtimi ir tokiu būdu mokosi. Pavyzdžiui, kartoja istorijos žinias per šokio judesius ar sprendžia fizikos užduotis kurdami filmą. Projektai unikalūs tuo, jog į procesą įtraukiamos kelios mokslo disciplinos. Tokiu būdu siekiama, kad vaikai daugiau sužinotų, savarankiškai mąstytų, nuolat bendradarbiautų, įgytų daugiau praktinės patirties. Visi jų potyriai vėliau aptariami, nes svarbiausia, kad vaikai gerai jaustųsi mokykloje, mokymasis jiems būtų prasmingas ir įdomus užsiėmimas”, – sako M. Laužikaitė.

Mūsų mokyklos iššūkis – sukurti mokykloje tokią aplinką, kurioje kūrybiško ugdymo planavimas, taikymas, vertinimas ir refleksija taptų mokyklos kasdienio darbo dalimi.

Mes norime, kad mūsų sukurtos erdvės taptų jaukiais ir aktyviais kampeliais pertraukų metu, o pamokų metu galėtų būti lengvai naudojamos kūrybiškai vesti pamokas. Kurdami vieną iš erdvių ketiname pasitelkti dalyką, kurį dauguma vaikų labai mėgsta – kūno kultūrą. Pasitelkę šį ugdymo dalyką, istorijos bei fizikos mokslus ketiname kurti aktyvią ir vizualią ekspoziciją, kuri analizuotų sveiko gyvenimo principus, fizikos dėsnius, kultivuojant atskiras sporto šakas. Kitoje erdvėje integruotume lietuvių kalbą, dailę ir fiziką bei simbolių pagalba analizuotume mūsų kalbos, žodžių, išsireiškimų spalvas ir formas, nuotaikas, tamsumą ir šviesą. Tai turėtų tapti savotiška marga interaktyvia instaliacija, kuri ne tik mokytų lavinti kalbos kultūrą, tačiau ir leistų išmokti daugiau apie atspalvius, šviesą ir kitus reiškinius. Trečiąją erdvę norime paskirti matematikai, tačiau draugiškai ir spalvingai, nes ši vieta yra prie pat pradinukų rūbinių, čia jie žengia pirmus žingsnius mokykloje ir būtent čia norime sukurti jiems jaukią atmosferą, kurioje jie galėtų dėlioti uždavinius iš spalvingų kauliukų su skaičiais, ant kurių būtų galima ir sėdėti – tai tik viena iš idėjų, nusakanti šios erdvės nuotaiką.

Mokiniai su kūrėjais jau aktyviai įsijungė į veiklą, generuoja idėjas, ieško netradicinių sprendimų.

Projekto kuratorė N. Kapačinskienė

Daugiau informacijos apie projekto „Kūrybinės partnerystės“ įgyvendinimą mūsų mokykloje skaitykite ČIA