Respublikinė mokytojų teorinė-praktinė konferencija
2017 gegužės 17 d. vyko respublikinė mokytojų teorinė-praktinė konferencija „Individualizavimas ir diferencijavimas pamokoje“. Konferencijos tikslas – pasidalinti sukaupta gerąja darbo patirtimi siekiant kiekvieno mokinio pažangos taikant individualizavimą ir diferencijavimą pamokoje. Tai bendras Vytauto Didžiojo pagrindinės mokyklos ir Jurbarko švietimo centro renginys.
Konferencijoje dalyvavo 120 mokytojų, ugdymo įstaigų vadovų, direktorių pavaduotojų ugdymui, skyrių vedėjų, specialistų iš Šilalės, Šilutės, Jurbarko, Tauragės, Raseinių, Šakių, Vilkaviškio, Prienų miestų ir rajonų, Kauno J. Laužiko specialiosios mokyklos, Kauno rajono Vilkijos, taip pat Pagėgių savivaldybės. Konferencija prasidėjo ansamblio „Pokštas“ muzikiniu sveikinimu ir mokyklos pristatymu, direktoriaus Viljamo Bakšio ir Jurbarko švietimo centro direktorės Aušros Baliukynaitės sveikinimu. Plenarinėje konferencijos dalyje susirinkusieji išklausė Lietuvos edukologijos universiteto Gamtos, matematikos ir technologijų didaktikų katedros doc. dr. Viktorijos Sičiūnienės pranešimą „Individualizavimo ir diferencijavimo pamokoje sėkmės, nesėkmės, galimybės ir pavojai“.
Antroji konferencijos dalis vyko atskirose darbo grupėse: ugdymo įstaigų vadovų, direktorių pavaduotojų ugdymui, skyrių vedėjų, pradinio ugdymo, kalbų (lietuvių, anglų, rusų, vokiečių kalbos), gamtos ir tiksliųjų mokslų (fizikos, chemijos, biologijos, matematikos, informacinių technologijų), socialinių mokslų (istorijos, geografijos, dorinio ugdymo), menų (dailės, technologijų, muzikos, choreografijos) ir kūno kultūros. Grupėse mokytojai dalinosi savo gerąja patirtimi (buvo išklausyti 33 pranešimai) ir diskutavo, kas svarbu siekiant sėkmingai organizuoti individualizavimą ir diferencijavimą pamokoje.
Baigiamoji konferencijos dalis vyko aktų salėje. Apibendrindami savo darbą mokytojai priėjo prie išvados, kad mūsų visų tikslas tas pats: mokinių sėkmė.