Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. (8 447) 71 830

Faks. (8 447) 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

*** *** ***
2019 gruodžio 9, pirmadienis 13:26:13

Pamokų laikas

  1 kl. 2–10 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.   9.50–10.25   9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30
9. 15.40–16.25

Elektroninis paštas

E-paštas:

Slaptažodis:


Dabar svetainėje 21 svečiai (-ių) ir narių nėra

 Nacionalinis egzaminu centras

Akcija „Būk kitoks“

Narių vertinimas:  / 2

buk kitoks

 

 

     Kad sumažėtų patyčių paplitimas, reikia keisti tinkamą elgesį palaikančias, o netinkamą – smerkiančias nuostatas. Nuo kiekvieno pozicijos priklauso, ar patyčios bus laiku pastebėtos. Lapkritis mūsų progimnazijoje – mėnuo be patyčių. Mokinių tarybos iniciatyva lapkričio 22 dieną vyko akcija „Būk kitoks“. Šios dienos tikslas: išsiskirti iš kitų savo apranga, šukuosena, avalyne, toleruoti kitokius.

„Streso valdymas. Emocinio intelekto lavinimas“

Narių vertinimas:  / 2

mokymai

 

    Lapkričio 21 dieną progimnazijos mokytojai dalyvavo seminare „Streso valdymas. Emocinio intelekto lavinimas“. Seminarą vedė Vygandas Pikčiūnas – asmenybės ugdymo ir meditacijos mokytojas. Lektorius pasidalino praktinėmis formulėmis, padedančiomis sėkmingai spręsti iškilusias problemas, mėgautis gyvenimu.

Gaminame ir mokomės vokiškai

Narių vertinimas:  / 5

ramintos valgiai

 

     8ab klasių mokinių, besimokančių vokiečių kalbos, grupė lapkričio 19 d. dalyvavo socialinės partnerystės programos „Valgyk protingai“ projekte – integruotoje pamokoje „Gaminame ir mokomės vokiškai“. Šios pamokos tikslas – kalbinių kompetencijų, kulinarijos ir mitybos įgūdžių ugdymas.
     Pasirinktas tarptautinis patiekalas – makaronų, daržovių, mėsos apkepas (Nudelnauflauf). Pamokos pradžioje mokiniai pasikartojo jau žinomą maisto temos leksiką, mokėsi naujų žodžių (produktai, stalo įrankių pavadinimai, gaminimo eiga), po to pasiskirstė darbus. Per pamoką išryškėjo savarankiškumo įgūdžiai, pasitikėjimas savimi, darbo organizuotumas, išmoko to, kas prasminga ir pritaikoma gyvenime (stalo serviravimas, etiketas prie stalo, produktų sudėtis, maisto taupymas, darbo vietos sutvarkymas). Smagu, kad mokiniai turėjo galimybę dalyvauti netradicinėje vokiečių kalbos pamokoje.

Konferencija „Smurto ir patyčių prevencija: daugiau nei dešimtmetis“

Narių vertinimas:  / 2

konferencija

 

     Lapkričio 19 dieną progimnazijos direktorius V. Bakšys ir mokytojos L. Jancevičienė, A. Muleikienė, R. Lazdauskienė dalyvavo Vilniuje vykusioje tarptautinėje konferencijoje „Smurto ir patyčių prevencija: daugiau nei dešimtmetis“. Vienas pagrindinių šios konferencijos tikslų – sudaryti galimybę išgirsti Lietuvos bei užsienio šalių patirtis smurto ir patyčių prevencijos srityje bei aptarti ateities perspektyvas. Konferencijos metu pranešimus skaitė specialistai iš Lietuvos, JAV, Norvegijos, Švedijos, Vokietijos.
     Olweus patyčių prevencijos programos tikslas – pakeisti nusistovėjusį požiūrį į patyčias ir pertvarkyti atmosferą mokykloje taip, kad sumažėtų patyčių atvejų skaičius ir toks elgesys nebūtų toleruojamas. Mūsų progimnazijos bendruomenė dalyvauja šios programos vykdyme, todėl konferencijoje išsakytos mintys ir valstybių patirtys yra aktualios, kad kuo geriau ši opi problema – patyčios – būtų sprendžiama.

Pažintis su bibliotekos knygų fondu

Narių vertinimas:  / 1

biblioteka2019

 

 

     Lapkričio 15 d. 6c kl. mokiniams klasės valandėlė buvo kiek kitokia – jie rinkosi mokyklos skaitykloje, kur netradicinėje aplinkoje susipažino su bibliotekininko profesija bei bibliotekoje saugomu knygų fondu, jo išdėstymu. Bibliotekininkė R. Kulikauskienė šeštokams išsamiai paaiškino, kokia sistema vadovaujantis yra išdėstomos knygos bibliotekoje, kaip teisingai ir greitai galima surasti reikiamą informaciją bei knygą. Vėliau mokiniai buvo pakviesti savo naujas žinias pasitikrinti praktiškai – pažaisti „Detektyvą bibliotekoje“. Mokiniams buvo pateikta situacija. Jie, remdamiesi knygose paslėptomis užuominomis, turėjo rasti „nusikaltėlį“. Šis žaidimas šeštokams sukėlė aistrų ir diskusijų, tačiau jie puikiai susidorojo su užduotimis.
     Apibendrindami pamoką mokiniai neslėpė gerų emocijų ir žadėjo neužmiršti kelio į biblioteką. Jie įsitikino, kad bibliotekoje lankytis ir naudinga, ir įdomu.