Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 gruodžio 5, ketvirtadienis 19:07:28

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

INTERVIU SU „POKYČIŲ MOKYKLOS“ KURIANČIA PRAKTIKE ŽIEDŪNE ALEKNAITE

Narių vertinimas:  / 23
BlogiausiasGeriausias 

1. Jūs mūsų mokykloje pirmą kartą, koks įspūdis?
Kadangi  mokykloje po vidurinės baigimo niekada nebuvau, tai tokiam vaidmenyje grįžti į mokyklą – pakankamas iššūkis. Vos pravėrus duris pirmas įspūdis susidarė lyg ir niūrokas: pilkos sienos, mėlyni durų apvadai, tačiau, kai per pertraukas pamačiau tiek moksleivių, išgirdau jų juoką, klegesį, įspūdis pasikeitė. Ir mokykla jau pasirodė pakankamai jauki.
2. Pasakykite keletą sakinių apie save.
Esu architektė, statybos inžinierė. Dirbu vienoje iš energetikos įmonių. Laisvalaikiu kuriu paveikslus, freskas, tapau puodelius, išbandau vis naujas technikas

3. Esate optimistė ar daugiau abejojantis žmogus?
Manau, kad optimistė.
4. Kaip patekote į „Kūrybinių partnerysčių“ programą?
Apie „Kūrybines partnerystes“ pirmiausia perskaičiau internete – „Kūrybinių partnerysčių“ svetainėje. Projektas labai sudomino, užpildžiau anketą, dalyvavau atrankoje.
4.  Kas jums teikia teigiamų emocijų šioje veikloje?
Pažintys su vaikais.
6. Koks mėgstamiausias jūsų užsiėmimas?
Laisvalaikiu mėgstu plaukioti, lankau baseiną. Tai ir atsipalaidavimas, ir sportas. Plaukiodama pasijuntu kitokia, tarsi galėčiau pasisemti naujų idėjų. Galvoju apie tapybą, apie tai, ką pieščiau.
7. O šiame projekte ar turite idėjų?

Mokykloje mokiniai pasidalina su daugybe savo idėjų, jie yra labai kūrybingi, turintys daug užslėptų minčių, visiškai kitaip žiūrį į kiekvieną dalyką. Taigi vyksta pasidalinimas idėjomis, kuris skatina idėjų generavimą. Neabejotina,  komandinis darbas -  privalumas.
8.  Kaip sekasi suderinti darbą ir veiklą projekte?
Kadangi į projektą įsijungiau tik dabar, taigi, derinimo procesas pačiam įkaršty. Viskas sekasi puikiai.
9. Ar turite svajonę?
Svajones visada tapatinu su tikslais, neleidžiu sau tiesiog svajoti. Išsikeliu tikslą ir siekiu.
10. Ar spalva turi reikšmės jūsų nuotaikai?
Turi. Labai daug. Drabužius darbui pasiruošiu vakare, tačiau aksesuarus pagal nuotaiką, emocijas renkuosi ryte. Jei diena saulėta – taip traukia geltona skarelė, jeigu pavargusi, neišsimiegojusi, renkuosi pilką spalvą, o kartais, atvirkščiai, noriu gaivos – žalios spalvos.
11.    Kaip jaučiatės tik prasidėjus projektui?
Stoviu ant pirmo laiptelio – apžvalginėje aikštelėje. Matau laiptus į viršų.
Ačiū.
Interviu parengė Laura Grybaitė ir Miglė Petrušaitytė, 8b

 

Post scriptum

Žiedūnė GIRINIENĖ (Aleknaitė)

Apie save

Esu statybos inžinierė, šiuo metu dirbu inžinerinį - techninį darbą, tačiau kūryba mane lydi nuolat sprendžiant įvairiausias problemas ar ieškant kelio iš keblių situacijų, būtent kūrybinis nusiteikmas ir žiūrėjimas pro meninę prizmę padeda rasti racionalius ir netradicinius sprendimo būdus. Mėgstu gautą informaciją eskizuoti, susidaryti scemas, nesudėtingus algoritmus, kurie labai padeda pasirenkant optimalią alternatyvą. Dažnai išgirstu klausimą: kaip galima suderinti meną ir inžineriją? O atsakymas labai paprastas: jų nereikia derinti, jie yra šalia vienas kito, tarsi sudėtingos konfigūracijos, masyvių kontrukcijų pastatas su viduje slypinčiomis jaukiomis, šiltomis erdvėmis, netradiciu, spalvingu interjeru. Atrodo nesuderinama, bet kartu yra taip tapatu...

Labai smagu, kai kolegos į darbą užsuka su vaikais, tuomet nykus inžinierių kabinetas virsta tikromis kūrybinėmis dirbtuvėmis: karpome, klijuojame, piešiame ir tuščia siena virsta „mini“ galerija. Manau, kad pasižymiu gebėjimu sutelkti žmones bendram tikslui, kūrybinių sumanymų įgyvendinimui.

Juk nuobodūs ir sunkūs tikslieji mokomieji dalykai gali būti spalvingi ir įdomūs arba, atvirkščiai, meninės pakraipos mokslai - net labai rimti ir reikalingi.