Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 birželio 24, pirmadienis 22:01:15

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Progimnazijos reorganizavimas

   Vadovaudamasi Jurbarko savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimais Nr. T2-92 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“ ir Nr. T2-93 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija dalyvauja reorganizavime. Po reorganizavimo Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokykla vykdys ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas, o jos Viešvilės ir Smalininkų Lidijos Meškauskaitės skyriai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas. Reorganizavimo pabaiga – 2024 m. rugpjūčio 30 d. Pridedama Jurbarko savivaldybės tarybos sprendimai T2-92 ir T2-93. Nuostatų projektas.

Integruota gyvenimo įgūdžių ir karjeros ugdymo pamoka

Narių vertinimas:  / 0

  

  

   Kovo 28-29 d. 7a ir 7b kl. mokiniams vyko integruotos gyvenimo įgūdžių (mokytoja R.Sungailienė) ir karjeros ugdymo (karjeros specialistė G.Šimanauskiene) pamokos. Naudodamiesi Euroguidance metodine priemone „Profesijų loto“, mokiniai aiškinosi, kokia profesija jiems tiktų pagal kiekvieno asmenines savybes. Septintokai, nežinodami kokiai profesijai priklauso jų pasirinkta kortelė, bandė atspėti kokia tai profesija. Mokiniai dar kartą įsitikino, jog renkantis ateities kelią labai svarbu žinoti savo gebėjimus, stipriąsias ir silpnąsias savybes.

Skaityti daugiau...

„Kas greitesnis?“

Narių vertinimas:  / 1

  
   Spalio 27d. progimnazijos šeštų klasių mokiniams vyko gamtos ir žmogaus, matematikos ir fizinio ugdymo integruota pamoka „Kas greitesnis?“ Pagal mokytojų parengtas užduotis mokiniai sportavo, išmoko apskaičiuoti greitį, sužinojo įdomių faktų apie bėgikus. Integruotose „Pamokose kitaip“ patiriama daug gerų emocijų, labiau suprantama, kaip įgytos žinios gali būti taikomos gyvenime, didėja mokymosi motyvacija. Tad mokykimės aktyviai!

Skaityti daugiau...

Integruota pamoka „Išlikimas gamtoje“

Narių vertinimas:  / 1

  
   Spalio 12 d. šeštų klasių mokiniai praleido ne klasėje, o gamtoje, Sudarge. Vyko integruota pamoka „Išlikimas gamtoje". Mokiniai turėjo galimybę žinias, įgytas pamokose, integruoti patyriminiame ugdyme. Medžių apsuptyje šeštokai atliko komandinius žaidimus, mokinosi jorubių pasisveikinimo dainą „Funga alafija", vykdė patyrimines veiklas: dažė audinius gamtoje randamais augalais, dirbo su kompasu, programėle „PlantNet", iš gamtinių medžiagų kūrė „žemės meną“. Pamokos pabaigoje buvo kuriamas laužas, o vėliau laukė vaišės.

Skaityti daugiau...

Integruota pamoka „Ar pažįsti Lietuvos medžius?“

Narių vertinimas:  / 1

  
   Spalio 5d. Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos šeštokams integruota gamtos ir žmogaus ir matematikos pamoka „Ar pažįsti Lietuvos medžius?“ vyko  Šilinės Panemunių regioninio parko lankytojų centre. Mokiniai susipažino ne tik su miškų tipais, rūšine medžių įvairove, sužinojo, kaip prižiūrimi miškai, bet ir žmonių gyvenimu prie Nemuno. Regioninio parko darbuotojų ir mokytojų parengtos užduotys padėjo mokiniams įgytas teorines žinias pritaikyti praktikoje.

Skaityti daugiau...

„Statistinių duomenų rinkimas ir vaizdavimas diagramomis“

Narių vertinimas:  / 1

  

 

   Birželio 13 d. 8b klasės mokiniams vyko informacinių technologijų „pamoka kitaip“, tema „Statistinių duomenų rinkimas ir vaizdavimas diagramomis“. Pamokos uždavinys – surinkti duomenis ir juos pavaizduoti diagramomis. Mokiniai mokyklos kieme skaičiavo medžius ir krūmus, tada sugrįžę į klasę sudarė lentelę ir duomenis pavaizdavo keturių skirtingų tipų diagramomis. Braižė stulpelinę, juostinę, skritulinę ir linijinę diagramas.

Skaityti daugiau...