Padėka
Tarptautinė komisija nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti atsiuntė mūsų mokyklos bendruomenei padėką už dalyvavimą pilietinėje iniciatyvoje „Atmintis gyva, nes liudija“. Šioje pilietinėje iniciatyvoje šiemet dalyvavo 1062 švietimo įstaigos (lopšeliai – darželiai, bendrojo ugdymo mokyklos) bei 110 institucijų Lietuvoje ir užsienyje (Seimas, Vyriausybė, ministerijos, savivaldybės, kariuomenė, policija, pasienio tarnybos, ligoninės, įvairios viešosios įstaigos ir nevyriausybinės organizacijos bei keletas Lietuvos respublikos ambasadų užsienyje).
Tarmės
2013 metai Lietuvoje buvo paskelbti Tarmių metais. Turbūt ne vienas pastebėjome per televiziją tarmiškai porinančius žymius ir paprastus žmones, kurie taip parodė, jog moka ir nori kalbėti sava tarme, ja didžiuojasi. Mūsų mokyklos mokytojai ir būrelis mokinių dalyvavo Jurbarke ir rajone organizuotuose renginiuose, klausė paskaitų apie savo krašto tarmę. Lietuvių kalbos mokytojos 6-10 klasių mokiniams pateikė anketą apie tarmes, jų vartojimą, tėvų ir senelių kilmę. Norime supažindinti su mokinių nuomone.
Sveikiname konkurso-parodos „Eko kalėdinė žvaigždė“ nugalėtojus
Gruodžio 16 d. - sausio 3 d. Jurbarko raj. savivaldybės viešojoje bibliotekoje vyko rajoninis konkursas - paroda „Eko kalėdinė žvaigždė“. Džiaugiamės mūsų mokyklos mokinių laimėjimais: 3c kl. mokinių Brigitos Gustaitytės, Aistės Tamulaitytės, Tado Vasiliausko grupinis darbas konkurse pelnė antrąją vietą (1-4 kl. amžiaus grupėje. Mokytoja Z. Ambrakaitienė), 7c kl. mokinių Medos Sakalauskaitės, Martynos Sakalauskaitės darbai – antrąją vietą (5-8 klasių amžiaus grupėje. Mokytoja J. Kundrotienė).
Žalios Kalėdų idėjos mūsų mokykloje
Jau trečius metus mūsų mokyklos projektas ,,Žalioji laboratorija“ lapkričio - gruodžio mėn. kvietė mokyklos bendruomenę prisijungti prie aplinką tausojančios kalėdinės akcijos ,,Padovanok nereikalingiems daiktams antrą gyvenimą“ ir patiems susikurti nuostabias Kalėdas. Organizuotos akcijos tikslas – įtraukti mokyklos bendruomenę į veiklą, kurios metu būtų skatinamas dėmesys ir rūpestis aplinka, išmokyti moksleivius iš nereikalingų daiktų sukurti interjero detales, pasikeisti asmeniniais nebrangiais, nebereikalingais, naudotais daiktais, rinkti ir pateikti informaciją apie aplinkai palankų gyvenimo būdą.