Žygis Pagramantyje: vienybės ir atminimo kelias
Gegužės 17-ąją, minint Partizanų pagerbimo, kariuomenės ir visuomenės vienybės dieną, būrys mūsų mokyklos mokinių, jų tėvelių ir mokytojų dalyvavo prasmingame žygyje Pagramantyje. Šis renginys – tai dalis visoje Lietuvoje organizuojamų žygių „Samaningi kilometrai“, kuriuos jau antrus metus iš eilės inicijuoja Krašto apsaugos ministerija kartu su Lietuvos šaulių sąjunga.
„Olympis 2025 – Pavasario sesija“
Mūsų mokyklos 1-7 klasių mokiniai aktyviai įsitraukė į edukacinius konkursus „Olympis 2025 – Pavasario sesija“. Tai puiki galimybė mokiniams pasitikrinti savo žinias, praplėsti akiratį ir patirti dalyvavimo džiaugsmą skirtingose mokomųjų dalykų srityse. Mokiniai sprendė įdomias ir kūrybiškas užduotis, reikalaujančias ne tik žinių, bet ir kritinio mąstymo bei loginio pagrindimo. Daug dalyvių rinkosi lietuvių kalbos, matematikos, pasaulio pažinimo ir anglų kalbos konkursus, kai kurie išbandė jėgas net keliuose dalykuose.
Didžiuojamės galėdami pasidžiaugti puikiais rezultatais: mokiniai buvo apdovanoti medaliais, diplomais, padėkomis ir simbolinėmis dovanėlėmis už puikų pasirodymą. Tai ne tik įvertinimas, bet ir paskatinimas toliau domėtis, siekti, tobulėti. Dėkojame visiems dalyviams bei juos palaikiusiems mokytojams ir tėveliams. Linkime sėkmės laukiant naujų iššūkių ir kviečiame drąsiai dalyvauti ateities konkursuose.
Istorijos pamoka kitaip: kūrybiškumas, įkvėptas praeities
Istorijos pamokose 6a ir 6b klasių mokiniai pasinėrė į netradicinį mokymosi būdą – jie kūrė istorines dėliones. Mokiniai gilinosi į istorinius faktus, analizavo įvykių eigą ir perteikė juos vaizdine forma. Kiekviena dėlionė tapo savitu istoriniu pasakojimu, atskleidžiančiu ne tik žinias, bet ir kūrybiškumą. Tokia veikla suteikė galimybę pažinti istoriją per asmeninį indėlį, kūrybą ir žaidimą.
5b klasės mokiniai savo istorinę kelionę įprasmino piešdami plakatus, skirtus Baltijos keliui. Tai ne tik dailės išraiška, bet ir pilietiškumo ugdymas: mokiniai domėjosi įvykio reikšme, dalijosi mintimis apie laisvę, vienybę ir tautos stiprybę. Kiekvienas plakatas perteikia skirtingą, bet nuoširdžią mokinių žinutę apie istorinę atmintį ir pagarbą tiems, kurie prisidėjo prie mūsų laisvės.
Visi šie darbai eksponuojami mokyklos skaitykloje. Kviečiame apsilankyti ir pasigrožėti mokinių kūryba bei prisiminti svarbias istorines akimirkas.
Aktyviausi mokyklos skaitytojai
Šiais mokslo metais mokykloje, kaip ir kasmet, buvo organizuotas aktyviausio skaitytojo konkursas. Tradiciniu tapęs renginys vyko antrąjį pusmetį ir sulaukė nemažo mokinių susidomėjimo. Konkurso tikslas – skatinti mokinius daugiau skaityti, ugdyti jų domėjimąsi literatūra bei lavinti skaitymo įgūdžius.
Per kelis mėnesius dalyviai stengėsi perskaityti kuo daugiau knygų. Kiekviena perskaityta knyga buvo registruojama specialiame „Jaunojo skaitytojo pase“, kurį mokiniai pildė kartu su mokyklos bibliotekininke. Tai ne tik padėjo sekti skaitymo pažangą, bet ir skatino atsakingai rinktis literatūrą. Aktyviausi skaitytojai buvo apdovanoti pagyrimo raštais ir simbolinėmis dovanėlėmis. Šis konkursas dar kartą parodė, kad skaitymas gali būti ne tik naudingas, bet ir smagus bei įtraukiantis užsiėmimas.
Paroda „Pieva“
5–8 klasių mokiniai (TŪM projekto 62 veikloje – Technologinės dirbtuvės) naudodami įvairias technologijas kūrė suvenyrus, paveikslėlius ir kitus meninius darbelius. Šių darbų rezultatas – spalvinga ir originali paroda „Pieva“, kurią kviečiame apžiūrėti I-ojo aukšto foje.
Dirbtuvių metu mokiniai ne tik tobulino savo technologinius įgūdžius, bet ir lavino kūrybiškumą, estetinio vaizdo pojūtį. Paroda atspindi jaunųjų kūrėjų fantaziją ir gebėjimą per technologijas išreikšti gamtos grožį. Mokinius šiai veiklai ruošė technologijų mokytojos Ž. Matukaitienė ir A. Muleikienė.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra