Įdomi išvyka
Birželio 4 d. 8a ir 8b klasės mokiniai lankėsi Nacionaliniame M.K. Čiurlionio dailės muziejuje ir stebėjo prestižinius apdovanojimus pelniusį virtualios realybės filmą ,,Angelų Takais“, skirtą dailininko, kompozitoriaus M. K. Čiurlionio kūrybai pagerbti. Išbandė slaptą M. K. Čiurlionio raštą rašant plunksnakočiu, aplankė įvairių menininkų kūrybos parodas. Taip pat dalyvavo lazerių erdvėje, suko galvas kaip sprendžiant užduotis išeiti iš pabėgimo kambarių ir išbandė lavos grindis.
Eksperimentų ir bandymų dienos
Birželio 3 ir 4 dienomis Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijoje vyko Tūkstantmečio mokyklos II projekto STEAM ugdymo veiklos – „Eksperimentų ir bandymų dienos“. Pirmoji diena skirta 5-8 klasių mokiniams, antroji – 1-4 klasėms. Tinklaveiklos principu veiklose dalyvavo ir Jurbarko r. Jurbarkų darželis-mokykla. Mokymų tikslas – skatinti mokinių smalsumą, susidomėjimą tiriamąja veikla, kūrybiškumą ir inovatyvumą, ugdyti mokinių gebėjimą spręsti problemas ir gebėjimą ugdytis karjeros kompetencijas.
Pirmoji pažintis su mokykla
Kiekvienais metais birželio mėnesį progimnazijoje organizuojamas susitikimas su būsimais pirmokais ir jų tėveliais. Tai ypatinga diena, kai mažieji pirmą kartą susipažįsta su savo būsima mokykla, mokytojais ir naujais draugais, o tėvai gali gauti naudingos informacijos apie mokymosi procesą ir ugdymo aplinką.
Visus susirinkusius aktų salėje pasveikino progimnazijos pavaduotoja ugdymui Ramutė Beinerienė. Būsimiesiems pirmokėliams nuobodžiauti neteko: jie rašė, žaidė, smagiai šoko – salė buvo pilna susikaupimo, džiugesio ir skardaus juoko. Kita svarbi renginio dalis – susitikimas su būsimomis klasės mokytojomis. Būsimų pirmokų ir jų tėvelių apsilankymas mokykloje yra svarbus ir teigiamas žingsnis, padedantis užtikrinti, kad ugdymosi pradžia būtų kuo sklandesnė ir malonesnė.
Integruota pamoka
Birželio 4 d. 7a kl. mokiniams vyko integruota atvira geografijos ir fizinio ugdymo pamoka „Orientavimasis vietovėje" (mok. R.Sungailienė, V.Greičius). Mokiniai dirbdami porose pagal topografinį žemėlapį ieškojo mokyklos teritorijoje paslėptų objektų, nuskaitė jų QR kodą, nustatė pasaulio kryptis, azimutus, žemėlapyje sužymėjo topografinio žemėlapio sutartinius ženklus. Galbūt šios žinios bus naudingos mokiniams vasaros atostogų metu.