Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 balandžio 26, penktadienis 18:47:50

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Progimnazijos reorganizavimas

 

 
  Vadovaudamasi Jurbarko savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimais Nr. T2-92 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“ ir Nr. T2-93 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija dalyvauja reorganizavime. Po reorganizavimo Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokykla vykdys ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas, o jos Viešvilės ir Smalininkų Lidijos Meškauskaitės skyriai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas. Reorganizavimo pabaiga – 2024 m. rugpjūčio 30 d. Pridedama Jurbarko savivaldybės tarybos sprendimai T2-92 ir T2-93.

 

Vaizduotės lavinimo užsiėmimas su aktoriumi G. Rimeika

Narių vertinimas:  / 4
BlogiausiasGeriausias 

zoom


     Kokia mėgstamiausia spalva? Kaip tapote aktoriumi? Koks gyvenimo tikslas? Tokius klausimus 8a klasės moksleiviai uždavė Lietuvos nacionalinio dramos teatro ir kino aktoriui, daugelio vaidmenų teatre atlikėjui, režisūrinių darbų autoriui Gediminui Rimeikai per Vaizduotės lavinimo užsiėmimą. Aktorius diskutavo su moksleiviais, kas yra vaizduotė ir intuicija, atlikinėjo įvairias smagias užduotis: kaip norėtum, kad tave įsivaizduotų kiti, koks iš tikrųjų esi. Mokiniai pasakojo istorijas atsakydami į klausimus kas? kada? kodėl? kaip? Pasitelkę vaizduotę kūrė pasakojimą iš minčių, kurios šauna į galvą. Vaizduotės lavinimo užsiėmimas mokiniams labai patiko – naujas veidas ir įdomus žmogus už ekrano, kaip gaivus oro gūsis.