„Kas greitesnis?“
Spalio 27d. progimnazijos šeštų klasių mokiniams vyko gamtos ir žmogaus, matematikos ir fizinio ugdymo integruota pamoka „Kas greitesnis?“ Pagal mokytojų parengtas užduotis mokiniai sportavo, išmoko apskaičiuoti greitį, sužinojo įdomių faktų apie bėgikus. Integruotose „Pamokose kitaip“ patiriama daug gerų emocijų, labiau suprantama, kaip įgytos žinios gali būti taikomos gyvenime, didėja mokymosi motyvacija. Tad mokykimės aktyviai!
Integruota pamoka „Išlikimas gamtoje“
Spalio 12 d. šeštų klasių mokiniai praleido ne klasėje, o gamtoje, Sudarge. Vyko integruota pamoka „Išlikimas gamtoje". Mokiniai turėjo galimybę žinias, įgytas pamokose, integruoti patyriminiame ugdyme. Medžių apsuptyje šeštokai atliko komandinius žaidimus, mokinosi jorubių pasisveikinimo dainą „Funga alafija", vykdė patyrimines veiklas: dažė audinius gamtoje randamais augalais, dirbo su kompasu, programėle „PlantNet", iš gamtinių medžiagų kūrė „žemės meną“. Pamokos pabaigoje buvo kuriamas laužas, o vėliau laukė vaišės.
Integruota pamoka „Ar pažįsti Lietuvos medžius?“
Spalio 5d. Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos šeštokams integruota gamtos ir žmogaus ir matematikos pamoka „Ar pažįsti Lietuvos medžius?“ vyko Šilinės Panemunių regioninio parko lankytojų centre. Mokiniai susipažino ne tik su miškų tipais, rūšine medžių įvairove, sužinojo, kaip prižiūrimi miškai, bet ir žmonių gyvenimu prie Nemuno. Regioninio parko darbuotojų ir mokytojų parengtos užduotys padėjo mokiniams įgytas teorines žinias pritaikyti praktikoje.
„Statistinių duomenų rinkimas ir vaizdavimas diagramomis“
Birželio 13 d. 8b klasės mokiniams vyko informacinių technologijų „pamoka kitaip“, tema „Statistinių duomenų rinkimas ir vaizdavimas diagramomis“. Pamokos uždavinys – surinkti duomenis ir juos pavaizduoti diagramomis. Mokiniai mokyklos kieme skaičiavo medžius ir krūmus, tada sugrįžę į klasę sudarė lentelę ir duomenis pavaizdavo keturių skirtingų tipų diagramomis. Braižė stulpelinę, juostinę, skritulinę ir linijinę diagramas.
„Angliškai kalbančių šalių vėliavų gamyba“
2022 rugsėjo 23 d. 4a ir 4b klasėse (mokytojos N. Labinskienė, K. Sinkienė) anglų kalbos pamoka „Angliškai kalbančių šalių vėliavų gamyba“ vyko „kitaip“.
Mokiniai susipažino su Didžiosios Britanijos vėliavos kilmės istorija, žiūrėdami video sužinojo, kokios dalys sudaro Didžiąją Britaniją, kas yra Anglijos, Velso, Škotijos bei Šiaurės Airijos sostinės. Vaikai piešė, karpė ir klijavo į girliandą Didžiosios Britanijos vėliavėles.
Pamokos pabaigoje mokiniai aptarė ką matė ir sužinojo apie Didžiosios Britanijos vėliavą.