Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 gegužės 2, ketvirtadienis 00:54:39

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Progimnazijos reorganizavimas

 

 
  Vadovaudamasi Jurbarko savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimais Nr. T2-92 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“ ir Nr. T2-93 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija dalyvauja reorganizavime. Po reorganizavimo Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokykla vykdys ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas, o jos Viešvilės ir Smalininkų Lidijos Meškauskaitės skyriai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas. Reorganizavimo pabaiga – 2024 m. rugpjūčio 30 d. Pridedama Jurbarko savivaldybės tarybos sprendimai T2-92 ir T2-93. Nuostatų projektas.

 

„Valgyk protingai“

valgyk logo

 

    Mūsų progimnazija atrinkta partnere dalyvauti projekte „Valgyk protingai“. Jį organizuoja VšĮ „Humana People to people“.
     Programos tikslas – stiprinti Lietuvos vaikų ir jaunimo organizacijų sveikos mitybos kompetencijas, prisidėti prie vaikų mitybos kokybės gerinimo, skatinti vaikų kulinarijos ir sveikos mitybos įgūdžių ugdymą, skatinti bendradarbiavimą su augintojais, ūkininkais, kad būtų vartojama daugiau vietoje išauginto maisto.

  

 

     Programai įgyvendinti numatyti uždaviniai:

  • ugdyti mokinių asmeninę kompetenciją, verslumą, finansinį raštingumą;
  • gilinti žinias apie sveiką, racionalią ir subalansuotą mitybą, ugdyti sveikos mitybos, kaip atsvaros „greito“ maisto ir energinių gėrimų vartojimo kultūrai, principus;
  • analizuoti maisto kokybę, maisto produktų sudėtį ir energinę vertę, maisto švaistymo ir produktų saugojimo (sandėliavimo, konservavimo būdus ir jų įtaką maisto produkto kokybei) problemas, parengti sveiko maisto receptų;
  • ugdyti įpročius mažinti išmetamo maisto kiekį, taupyti lėšas ir prisidėti prie aplinkos tausojimo;
  • parengti projektinių veiklų (mokinių asmeninės kompetencijos, verslumo, finansinio raštingumo, sveikos mitybos, aplinkos tausojimo įgūdžių ugdymo pavyzdžių) aprašus.

     Kadangi siekiama skatinti tiesioginį partnerystės programoje „Valgyk protingai“ dalyvaujančių mokyklų bendradarbiavimą su žemės ūkio produkcijos augintojais ir perdirbėjais, siekiant naudoti vietinę ir sezoninę produkciją, progimnazijos direktorius V. Bakšys sudarė bendradarbiavimo sutartis su ūkininkais. 
     Projekto veikloje dalyvaus 380 mokinių, suplanuota 48 pamokos ir užsiėmimai. Projekto vadovė – technologijų mokytoja J. Kundrotienė. 
     Pirmieji projekte startavo 3b klasės mokiniai (mokytoja M. Buitkuvienė). Jie gamino sveikas salotas.projektas valgyk

Gaminame ir mokomės vokiškai

ramintos valgiai

 

     8ab klasių mokinių, besimokančių vokiečių kalbos, grupė lapkričio 19 d. dalyvavo socialinės partnerystės programos „Valgyk protingai“ projekte – integruotoje pamokoje „Gaminame ir mokomės vokiškai“. Šios pamokos tikslas – kalbinių kompetencijų, kulinarijos ir mitybos įgūdžių ugdymas.
     Pasirinktas tarptautinis patiekalas – makaronų, daržovių, mėsos apkepas (Nudelnauflauf). Pamokos pradžioje mokiniai pasikartojo jau žinomą maisto temos leksiką, mokėsi naujų žodžių (produktai, stalo įrankių pavadinimai, gaminimo eiga), po to pasiskirstė darbus. Per pamoką išryškėjo savarankiškumo įgūdžiai, pasitikėjimas savimi, darbo organizuotumas, išmoko to, kas prasminga ir pritaikoma gyvenime (stalo serviravimas, etiketas prie stalo, produktų sudėtis, maisto taupymas, darbo vietos sutvarkymas). Smagu, kad mokiniai turėjo galimybę dalyvauti netradicinėje vokiečių kalbos pamokoje.

Ar Jūs kada nors susimąstėte, iš kur kilo pavadinimas „švediškas stalas“?

labinskienes

 

 

     Ar Jūs kada nors susimąstėte, iš kur kilo pavadinimas „švediškas stalas“? 6c klasės mokiniai turėjo galimybę išbandyti praktiškai. Jie, vadovaujami mokytojos N. Labinskienės, lapkričio 13 d. savo jėgas išbandė projekte „Valgyk protingai“. Anglų kalbos pamoka vyko technologijų kabinete. Jie aiškinosi švediško stalo principus, ruošė įvairius užkandžius ir salotas. Pamokos pabaigoje visi priėjo prie bendros nuomonės, kad jų padengtas švediškas stalas puikus.

Anglų kalbos pamoka technologijų kabinete

anglu valgyk

 

 

     Į projektą „Valgyk protingai“ įsijungė ir septintokai. Lapkričio 11 d. anglų kalbos pamoka jiems vyko technologijų kabinete. Mokiniai kartu su mokytoja K. Sinkiene gamino salotas. Besidarbuodami kalbėjo angliškai, aptarė sveikos mitybos privalumus bei daržovių naudą mūsų sveikatai.

Dalinamės šiluma ir gerumu

keksiukai

 

     Kai lauke saulės spindulių vis mažėja, o šventinės lemputės dar neįžiebtos, „Pyragų diena“ – puiki proga pasidalinti savo šiluma ir gerumu…
    Penktadienį kvepėjo pyragais… Palaikydami TV3 televizijos ir „Išsipildymo akcijos 2019“ iniciatyvą, akciją suorganizavo mokyklos socialinio projekto „Valgyk protingai“ dalyviai, technologijų būrelis „Pats gaminu“ ir kūrybinės dirbtuvės „Aš pats“. Mokiniai prikepė apie 70 keturių rūšių keksiukų, kuriuos labai noriai ir greitai išpirko mokiniai, mokytojai.
    Į išsipildymo akcijos fondą pervedėme 62 eurus 28 euro centus.
    Ačiū už Jūsų gerumą.

                                         Projekto „Valgyk protingai“ koordinatorė Jolanta Kundrotienė