Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 gegužės 4, šeštadienis 17:22:38

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Progimnazijos reorganizavimas

 

 
  Vadovaudamasi Jurbarko savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimais Nr. T2-92 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“ ir Nr. T2-93 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija dalyvauja reorganizavime. Po reorganizavimo Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokykla vykdys ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas, o jos Viešvilės ir Smalininkų Lidijos Meškauskaitės skyriai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas. Reorganizavimo pabaiga – 2024 m. rugpjūčio 30 d. Pridedama Jurbarko savivaldybės tarybos sprendimai T2-92 ir T2-93. Nuostatų projektas.

 

Integruota matematikos ir informacinių technologijų pamoka

Narių vertinimas:  / 2
BlogiausiasGeriausias 

  

 

   Birželio 13 dieną 7a ir 7b klasių mokiniams vyko integruotos informacinių technologijų (mokytoja V.Ambriulaitytė) ir matematikos (mokytoja V.Dobilienė) pamokos „Integruoto projekto Statistinis tyrimas“ pristatymai. Duomenis projektui mokiniai pradėjo rinkti kovo mėnesį: rinkosi temą, kūrė klausimus, anketas, apklausė respondentus. Mokiniai suformulavo apklausų tikslus, duomenis apibendrino, padarė išvadas. Apklausų rezultatus vaizdavo lentelėmis ir diagramomis. Integruotų pamokų metu buvo pristatytos pateiktys, mokiniai pakartojo apie tyrimo imtį, modą, plotį ir patobulino komunikavimo kompetenciją. Pristatymai pavyko puikiai.