Progimnazijos reorganizavimas
Vadovaudamasi Jurbarko savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimais Nr. T2-92 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“ ir Nr. T2-93 „Dėl sutikimo reorganizuoti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinę mokyklą, prijungiant prie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos, ir pritarimo reorganizavimo sąlygų aprašui“, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija dalyvauja reorganizavime. Po reorganizavimo Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokykla vykdys ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas, o jos Viešvilės ir Smalininkų Lidijos Meškauskaitės skyriai – ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, kitas švietimo programas. Reorganizavimo pabaiga – 2024 m. rugpjūčio 30 d. Pridedama Jurbarko savivaldybės tarybos sprendimai T2-92 ir T2-93. Nuostatų projektas.
Darbas kartu įkvepia!
Kasmet pradinių klasių mokytojos susitinka su „Ąžuoliuko“ mokyklos, „Nykštuko“ lopšelio-darželio ir Jurbarkų darželio-mokyklos priešmokyklinių grupių auklėtojomis aptarti, kaip pavyko vaikams adaptuotis pirmoje klasėje, kaip sekasi vykdyti projektą „Sėkmingas perėjimas iš darželio į mokyklą“, kaip mokytojos ir priešmokyklinio ugdymo pedagogės regi kitų metų perspektyvas.
Šie mokslo metai mokyklai jubiliejiniai – dvidešimtieji. Visus tuos metus mokykla nuolat stengėsi sudaryti sąlygas mokiniams atskleisti savo gebėjimus ir patirti mokymosi sėkmę. Už sėkmes esame dėkingi visiems partneriams, bendradarbiaujantiems su mūsų mokykla, mokytojais ir mokiniais. Todėl šiais metais susitikime dalyvavo ir mokyklos direktorius V. Bakšys. Jis padėkojo darželių, mokyklų auklėtojoms, vadovams už nuoširdų bendravimą ir vaisingą, ilgametį bendradarbiavimą. Kalbėdamas apie kitų metų planus, pristatė būsimųjų pirmokų mokytojas Eleną Bakšienę, Kristiną Petkuvienę ir Inetą Eicheltienę ir pasidžiaugė, kad joms pažinti pirmokus padės auklėtojų parengti aprašai apie pastebėtus vaikų gabumus, mokymosi stilių, pomėgius.
Mokytojos ir priešmokyklinio ugdymo pedagogės sutarė ir toliau tęsti bendradarbiavimą. Kartu planuoti, derinti projekto „Sklandus perėjimas iš darželio į mokyklą“ veiklas, nes šios veiklos labai žavi būsimuosius mokinius, o ir mokiniams, bendraujantiems su jaunesniaisiais draugais, atsiranda galimybė pritaikyti gyvenime žinias ir gebėjimus, kuriuos nuolat puoselėja muzikos, kūno kultūros, etikos, dailės pamokose. Darbas kartu įkvepia!